Політика в області якості ТзОВ "Науково-дослідне виробниче підприємство "Екологія"
Політика ТзОВ "Науково-дослідне виробниче підприємство "Екологія" в області якості є основним документом, що визначає створення системи менеджменту якості. Система менеджменту якості розглядається як інструмент, що дозволяє виразити стратегічні цілі компанії, ефективно побудувати відповідні бізнес-процеси й управляти ними. Побудова такої системи бізнес-процесів спрямована на забезпечення та постійне підвищення задоволеності споживачів при проведенні вимірювань, пов'язаних із гігієнічними та екологічними дослідженнями об'єктів споживачів, отримання сталого прибутку для подальшого розвитку компанії на користь споживачів, співробітників та інших зацікавлених сторін у відповідність до вимог ринку, міжнародних стандартів управління та кращої практики в галузі.
Головна мета в області якості - завоювання визнання і довіри серед споживачів різних сегментів ринку, формування іміджу "НДВП"Екологія" як однієї з кращих в області надання санітарно-гігієнічних та екологічних послуг в Україні.
ТзОВ "НДВП "Екологія" забезпечує постійну відповідність своїх можливостей задовольняти потреби найбільшої кількості споживачів - товариства, акціонерів, партнерів і своїх співробітників, які в свою чергу, задовольняють потреби підприємства.
Ми виконуємо законодавчі та нормативні вимоги в області реалізації всіх процесів, які впливають на досягнення найкращої якості послуг.
Декларуючи націленість на постійне підвищення якості послуг та забезпечення задоволеності споживачів, ми беремо на себе обов'язки:
- Постійно вдосконалювати систему менеджменту якості з метою підвищення результативності бізнес-процесів та ефективності системи управління в цілому.
- Встановлювати цілі щодо вдосконалення системи управління якістю та проводити аналіз досягнення цілей.
- Забезпечувати навчання персоналу для постійного підвищення його професійного рівня і виховання прихильності якості.
- Розвивати інфраструктуру підприємства з метою забезпечення якості послуг та впровадження нових видів продуктів та послуг, комплексного надання послуг.
- Забезпечувати якісне виконання бізнес-процесів на всіх етапах нашої діяльності.
- Періодично оцінювати реалізацію політики у сфері якості та необхідність її перегляду.